12-13/5/2018

JEDNA VÝZVA, SPOUSTA ZÁŽITKŮ

Ty a tvůj tým, 1 víkend, 360 km dlouhý štafetový běh podél Vltavy ze Šumavy až do Prahy.

Kapacita naplněna 300 přihlášených týmů
Úvodní stránka » Aktuality » Otevřeny nové sekce ve správě týmu

Otevřeny nové sekce ve správě týmu

16. 01. 2018

Soupiska, týmová auta, potisk triček, startovní balíček, přihlašování na kapitánské schůzky a všechny deadliny

Ahoj běžci, 

je tady nový rok a s ním i rozjezd vaší organizační přípravy na Vltava Run. Ve správě týmu jsme právě otevřeli několik nových sekcí, kterým je potřeba věnovat pozornost. Přinášíme jejich přehled i s termíny, do kdy musí být vyplněny. Čím dříve budete mít vyřešeno, tím více času budete mít na přípravu běžeckou, kterou taky není radno podcenit a nechávat na poslední chvíli ;)

A: SOUPISKA TÝMU DEADLINE 22/4

Jak sepsat soupisku?

  1. Po kliknutí na “Přidat člena” vyplňte jeho osobní údaje (jméno a příjmení, adresu, kontaktní e-mail a telefon, pohlaví)
  2. aktuální průměrný čas na 10 km na trati s převýšením 250 m 
  3. velikost trička (pokud si nejste jisti svou velikostí trika, tady máte tabulku)

Nezapomeňte prosím, že kapitán má povinnost uvést ve správě týmu časy členů týmu na 10 km v terénu s převýšením 250 m co nejpřesněji. Vyhnete se tak možnému pozastavení týmu na trati (viz pravidlo 17.)

 

Od 27/3 budete mít v adminu ke stažení trasy a první verzi propozic, takže od tohoto data budete moci začít nasazovat běžce na jednotlivé úseky.

POZOR: Soupisky budeme uzavírat 22/4. Každá další změna po tomto datu bude zpoplatněna.

B: TÝMOVÉ AUTA DEADLINE 18/3

Pro účast v závodu jsou povoleny tyto typy aut: osobní pětimístné auto, dodávka pro 7-9 osob a karavan. Povolené kombinace těchto typů aut jsou následující:

  1. 3x osobní 5 místné auto
  2. 2x 7-9 místné auto (nebo 2x karavan)
  3. 1x osobní 5 místné auto a 1x 7-9 místné auto (nebo 1x karavan) 

Prosíme POZOR, na některá předávková parkoviště mají karavany vjezd zakázán a je nutné je odparkovat na jiné místo v souladu s dopravními předpisy. Bližší info naleznete v propozicích k závodu po 27/3.

Ve správě týmu najdete přehledný výňatek z pravidel a penalizace týkající se používání týmových aut a jejich parkování. Prosíme, věnujte jim speciální pozornost a pro hladký průběh závodu dbejte na jejich dodržování všemi členy vašeho týmu. Předem děkujeme.

Velký důraz klademe na dodržení pokynů pro parkování v cíli, respektování dopravního značení a bezpečnostní službu, která bude parkování koordinovat. Každé auto bude mít přidělené parkovací místo.

C: PERSONIFIKACE BĚŽECKÝCH TRIČEK DEADLINE 18.3.

Pro výběr potisku na záda je nutné nejprve mít kompletně vyplněnou soupisku týmu a velikosti trika všech členů. Pokud si nejste jisti svou Nike velikostí, tady máte tabulku. Základní potisk s hashtagem "#vltavarun" je v ceně startovného.

Pokud si vyberete personifikovaný potisk pro váš tým ve variante 3, tj. logo týmu - posílejte ho pouze v jednobarevné a to černé variantě, v křivkách ve formátu PDF, 240 DPI.

Platbu za personifikovaný potisk do startovního balíčku je nutno uhradit tak, aby byla nejpozději do 18/3 připsána na náš účet.

D: STARTOVNÍ BALÍČEK DEADLINE 18/3

Při prezenci před závodem si mj. vyzvednete týmový startovní balíček, který bude obsahovat ZÁKLADNÍ VÝBAVU:

  1. běžecká trička Vltava Run 2018 pro celý tým
  2. startovní čísla týmu a ID pásky běžců
  3. štafetový pásek
  4. 2x voda Rajec 0,75 l na osobu
  5. samolepka loga Vltava Run na auto
  6. označení auta týmu s pořadovým číslem auta také pro účely parkování v cíli

Jako novinku vám letos ve správě týmu nabízíme možnost dovybavit se vychytávkami, které se vám během závodu budou určitě hodit, nebo jsou dokonce součástí povinné výbavy:

  1. Reflexní páska
  2. Reflexní logo Vltava Run
  3. Skládací lahev Vltava Run
  4. Fixa na auto

Platbu za doplňkové produkty do startovního balíčku je nutno uhradit tak, aby byla nejpozději do 18/3 připsána na náš účet.

E: REGISTRACE NA KAPITÁNSKÉ SCHŮZKY

Na kapitánskou schůzku doporučujeme určitě přijít. Máme pro vás hodně novinek a užitečných informací.

Ve správě týmu vybírejte ze dvou lokalit (Praha a Brno) a šesti termínů od 27. do 29. 3.

Ano, je toho hodně, ale čas věnovaný pečlivé četbě požadavků a včasné organizaci vám zajistí, že si Vltava Run 2018 užijete na 100 %. A to je naším největším přáním.

V případě dotazů a nejasností neváhejte kontaktovat naši infolinku:  +420 725 923 561, info@vltavarun.cz.

Krásný (běžecký) start do nového roku přeje 

- Váš VR tým - 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu vyjadřuješ souhlas s jejich použitím. Další informace.